Produkty
platforma ems
Platforma EMS jest autorskim produktem firmy ONLO. Framework EMS służy do szybkiego budowania biznesowych aplikacji przeglądarkowych. Obecnie jest wykorzystywany w wielu branżach w firmach małych i dużych, gdzie uzupełnia dziedzinowe systemy. Pomysł oparty jest na systemach opensource a ogromną zaletą systemu jest brak barier wejścia spowodowany zakupem płatnych systemów operacyjnych, bazodanowych i innych oraz licencjonowanie aplikacji na produkt nie na użytkownika. W ramach platformy powstała również usługa EMSCLOUD pozwalająca przedsiębiorstwom na eksploatacje systemu w ramach infrastruktury serwerowej i programowej firmy ONLO.
Zarządzanie relacjami z klientem
System do zarządzania procesami związanymi z kontaktem z klientem. Pozwala zdefiniować własne procesy wraz z krokami ich realizacji.
Zarządzanie obiegiem informacji i korespondencji
System do obsługi procesu obiegu informacji i korespondencji. Pozwala na rejestrację korespondencji mailowych jak i tradycyjnych z uwzględnieniem instrukcji kancelaryjnej.
Zarządzanie umowami i sprawami
System do obsługi umów i spraw. Skonfiguruj reguły umowy aby automatycznie rozliczać klientów. Rejestracja spraw wraz z informacja o wykonanych pracach i czasie realizacji pozwoli rozliczyć współpracowników i klientów.
Zarządzanie zleceniami
System do obsługi procesu zleceń prac serwisowych, reklamacyjnych ogranicza interakcje telefoniczne z klientem i systematyzuje pracę. Pozwala ocenić jakość pracy twoich serwisantów.
Zobacz więcej
Ofertowanie i zlecenia produkcyjne
System do obsługi procesu produkcyjnego nastawiony na wycenę produkcji i zaplanowanie produkcji. Idealna apliakcja dla małej firmy rzemieślniczej.
Metodyka FMEA
System wspierający metodykę FMEA. Wspieramy analizę skutków i rodzajów możliwych błędów przy produkcji. Historia zmian zarówno poprzez rewizje jak i zmiany w analizie oraz procesowe podejście do metodyki ułatwi prace twojemu zespołowi.
Zarządzanie narzędziami, badaniami i pomiarami
System do zarządzania narzędziami, w szczególności wspiera osoby odpowiedzialne w zakresie nadzoru nad badaniami, przeglądami, pomiarami a także miejscem użytkowania narzędzia.
Zarządzanie i obieg składnika majątku
System wspierający osoby odpowiedzialne za nadzór na składnikami majątku. Obieg dokumentów, inwentaryzacja oraz proces likwidacji składników wszystko z możliwością zintegrowania z twoim systemem ERP.
Zarządzanie usługami serwisowymi
System wspierający małe firmy specjalizujące się w naprawach i przeglądach urządzeń. Historia prac, automatyzacja procesu ofertowania oraz karty pracy z gotowymi protokołami.
Baza wiedzy
System za pomocą, którego zbudujesz bazę wiedzy swoich produktów i rozwiązań. Opisywanie i tagowanie informacji pozwoli na szybkie wyszukanie właściwej informacji.
HCL DOMINO
HCL Domino to platforma aplikacyjna i serwerowa, która umożliwia tworzenie i zarządzanie aplikacjami biznesowymi oraz pocztą elektroniczną. System został pierwotnie opracowany przez firmę Lotus Development Corporation i przez wiele lat rozwijany przez IBM, a obecnie jest rozwijany przez HCL Technologies. HCL Domino wyróżnia się wysokim poziomem bezpieczeństwa, dzięki zaawansowanemu mechanizmowi uwierzytelniania oraz szyfrowania danych, dlatego też jest często wybierany przez instytucje państwowe. Platforma oferuje szeroką integrację z różnymi technologiami i systemami, co pozwala na jej zastosowanie w różnych środowiskach biznesowych. Pracownicy firmy ONLO od 20 lat realizują projekty na platformie HCL Domino wykorzystując funkcjonalności platformy jak i frameworka Dysant firmy Xant. Dla kilkudziesięciu klientów nasz zespół zbudował ponad 400 aplikacji w branży finansowej, samochodowej, developerskiej, windykacyjnej, instytucjach publicznych, logistyce. Obecnie pomagamy firmom w rozwoju i utrzymaniu aplikacji, integracji z innymi systemami oraz migracji do innych środowisk typu low-code.
HCL Domino
HCL Domino to platforma aplikacyjna i serwerowa, która umożliwia tworzenie i zarządzanie aplikacjami biznesowymi oraz pocztą elektroniczną.
Dysant framework
Szablon bazy HCL Domino w ramach, którego zostały zautomatyzowane czynności związane z tworzeniem aplikacji. Jako Partner firmy Xant polecamy rozwiązanie.
Zarządzanie personelem
System do zarządzania obiegiem dokumentów kadrowych typu wniosek o zatrudnienie, urlopu, dodatki kafeteryjne, obiegówka, dostępy i uprawnienia, i innne.
System dla deweloperów
System do zarządzania procesami w firmie deweloperskiej zarówno od strony sprzedażowej jak i inwestycyjnej.
System dla straży miejskich
System wspierający straż miejską w bieżącej działalności strażników miejskich.
System dla firm windykacyjnych
System do obsługi kancelarii windykacyjnych na podstawie różnych rodzajów umów.
naxiom
Platforma low-code nAxiom to autorskie środowisko służące do szybkiego i łatwego tworzenia wydajnego i bezpiecznego, dedykowanego oprogramowania. Pomaga organizacjom w transformacji cyfrowej poprzez usprawnienie i automatyzację procesów realizowanych w różnych obszarach prowadzonej działalności każdej organizacji – firmy, instytucji oraz uczelni.
Naxiom platforma low-code
Platforma, które umożliwia automatyzację procesów biznesowych, tworzenie aplikacji bez kodowania i integrację systemów ERP z dedykowanym oprogramowaniem.
Zarządzanie personelem
System do zarządzania obiegiem dokumentów kadrowych typu wniosek o zatrudnienie, urlopu, dodatki kafeteryjne, obiegówka, dostępy i uprawnienia, i innne.